Friday, September 18, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 1430H

pose hmpr kpghujgnya. Alhamdulillah msh tk ttinggal wlw shari aku pose. Tp tu smua tk pnting. Yg pnting adakh pose aku di trima olh Nya???? Aku cma blh usaha, lakukn trbaik, dn tawakal. Trima atau tk bkn urusn kita.


Aku nk blk umah sapa ek taun nie. Nie lh dilema aku setiap taun. Umah Pokcik aku ker??? Lau uma kakak aku.....kakak yg mane satu????? Kan bes lau Omak masih ade..............(aku sangat2 mengasihanimu wahai bonda ku. Doa dan salam untuk mu....aku sll berdoa agar doaku untukmu terima Allah...Alfatihah....Aminnnn)

Sprti biasa, smbutn hari raya tak lh bgt di nnti oleh ku sprtimna aku mennggu bln Ramadhan....cuma kali ini aku rs mgkn aku balik umah kakak ku yg sulong.. leh jumpa anak sedara....Weeeeeeeeeeeee....

Aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari raya Maaf Zahir Batin kepada semua insan yg aku kenal atau tak kenal. Kalau ade kesilapan samada yg aku perasan atau tak. aku mohon kemaafan dari semua.

SELAMAT HARI LEBARAN MINAL AIDIL WALFAIZIN...........

1 comment: