Sunday, November 8, 2009

Ikut suka aku lah...Blog aku

Bagus nye tajuk/topik arinie...

Lama gak tak update blog nie.  sebab..1. Sibuk dgn kerja   2. Sibuk men benda baru...Men ape tue? Hihihi semesti nya bukan TAGGED. Wakakakaka.  Ade beberapa kawan aku yg tau aku men ape sekarang nie..(menghilangkan busan). Tapi kan aritu tetiba masa aku men benda baru nie..ade lah sorang kawan tagged anta message kat aku..Nak tau sapa?  FIVESPADE...Wakakaka. Akhirnya dia add aku sbb dia ade gak benda nie...selain tue Teman Wanita aku yg bernama Shuhaida...(Jangan salah paham yea...Teman wanita tu bukan maksud awek @ gewe @ pacar @ cewek @ girlfren....tapi teman pompuan yg paling aku rapat...sekali lagi bukan rapat fizikal tau..rapat..dekat..close..ahhhhhhhhh ape2 lah. korang paham2 sudey!!!)...Hanya dengan Dia jerlah aku sll komunikasi...Napa tah aku leh sekepala ngan dia tah..aku pon tak tau. Nak mula merepek lah aku nie...

Balik kepada tajuk ari nie...Aku bila baca blog BabyNoty nie sll gelak bila dia cakap "Suka ati aku lah..blog aku". Tapi mmg betul per..Nak tulis apa ikut suka kita lah , mmg blog kita pon..bukan kita tulis perkara2 sensitip...Kalau kawan jantan aku ade gak lawat sekali sekala blog Sys..Aku baru perasan dia dah jadi follower blog aku...(Maknanya lama gak aku tak bukak blog aku nie...hihihihi). Tapi masalah nye aku tak tau lah nak jadi follower dorang. Lau sapa2 yg tau tolong lah bgtau ek.

Lau Blog Cidat aku ade gak melawat tapi dia dah lama lah tak update blog dia..buzy kot...Tapi dia tetap jadi kawan baik aku sampai bila2...

OK lah sebelom aku merepek tah apa-apa, bek aku benti jer kat sini dulu...Lau ade mase aku auta lagi...

Kepada semua kawan2 yg pernah aku kenal...selamat menjaga diri anda sendiri...

No comments:

Post a Comment